Superfighters Deluxe Pre-alpha 1.2.1

#Notícia Publicado por Anônimo, em .

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Recentemente foi lançada uma nova versão de superfighters deluxe, com esta atualização se inclui:

Added a new tile called "SpawnUnknown" which will spawn a random object when the map loads.

Reworked the existing (official) maps to utilize random object spawning.

Map editor: Most tiles can now be resized, allowing you to create long stretches of one tile type quickly and decreasing the need to copy and paste tiles.

Removed the pistol and grenades from the default loadout so that players start with no weapons by default.

Slightly increased the spawn rate of the pistol and grenades.

Slightly decreased the magnum's fire rate.

Slightly decreased the rocket riding speed.

Changed how data is stored for the "Sky" and "Weather" properties. These values will be reset on maps saved before this update. Sorry!

Map editor: Fixed a bug where the Far background distance was initiated to 1000 (but showed 0).

Na gamevício não se foram mostradas as seguintes atualizações: 1.1.7,1.1.7b,1.1.7c,1.2.0, que podem ser vistas clicando em SPOILER:

Esta parte do texto foi marcado como Spoiler. Clique aqui para ver o contéudo.

Por fim, ontem dia 17/07/2013, foi lançada uma prévia da próxima atualização, que pelo visto será de grande importância, pois no map editor terá um modo de movimentação automática de objetos, segue a .gif:

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Anônimo
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